HomePortalRegisterLog in

Share | 
 

 Another AWD sack rider from LAX

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
dragonov_elite

avatar

Posts : 27
Join date : 2011-03-24
Location : La Crosse

PostSubject: Another AWD sack rider from LAX   Fri Apr 01, 2011 12:07 pm

Name: Chase
Drives: 97 Eclipse GSX 5 SPD Barcelona red pearl AKA The mistress.
Previous car: 95 Eagle Talon TSI AWD AKA The talon
Lives: La Crosse

Car Mods:
Redjack Twin scroll t3 manifold and custom down pipe 3", Holset h1c, 4" STM intake, FMIC kit, Greddy type S, 3" Apexi Dunk exhaust, 65mm 1g TB with FIAV and half shaft mod, Poly Motor and transmission mounts, Magnecore 10mm wires(NGK bpr7es plugs), Walboro 255, FIC 1050cc Injectors, STM AFPR kit, Evo 3 OFH and oil cooler, Ported and polished head, kiggly beehive springs, 275 delta reground cams, 3mm over sized lifters, L19 head studs, Ecmlink v3, Electronic boost controller via v3, Omni 4 bar map sensor, IAT sensor, Prosport digital gauges (wide band, boost, oil pressure, oil temp, water temp), ACT street light flywheel, ACT 2600lbs pressure plate, South bend dxd clutch disk, Solid drive shaft bushings, Eibach pro's springs and Tokico shocks (illumina), and Ingells camber kits, Evo IX 17/8 rims, Some mods are in the works for automotions this year.

Pictures:






Back to top Go down
LLcoolJames
Legit
avatar

Posts : 1866
Join date : 2010-03-03
Age : 26
Location : Middleton/Menomonie

PostSubject: Re: Another AWD sack rider from LAX   Fri Apr 01, 2011 12:12 pm

hey there big boy. welcome
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Another AWD sack rider from LAX   Fri Apr 01, 2011 12:18 pm

Yo buddy, Welcome
Back to top Go down
HoosierDaddy
Legit


Posts : 3475
Join date : 2010-08-09

PostSubject: Re: Another AWD sack rider from LAX   Fri Apr 01, 2011 1:18 pm

What is up with it vanilla face.
Back to top Go down
myles4g63
Legit
avatar

Posts : 54
Join date : 2010-10-06
Age : 25
Location : waupun

PostSubject: Re: Another AWD sack rider from LAX   Fri Apr 01, 2011 1:26 pm

Dank whip yo. welcome
Back to top Go down
mr.johnson
Legit
avatar

Posts : 1759
Join date : 2010-04-11

PostSubject: Re: Another AWD sack rider from LAX   Fri Apr 01, 2011 1:31 pm

damn l19 head studs. those are worth more then my whole car.

_________________
BOD is a safe racer.
Back to top Go down
t0nyb0l0gna91
Legit


Posts : 811
Join date : 2010-01-26
Age : 26

PostSubject: Re: Another AWD sack rider from LAX   Fri Apr 01, 2011 4:56 pm

thats a clean dsm. welcome!
Back to top Go down
dragonov_elite

avatar

Posts : 27
Join date : 2011-03-24
Location : La Crosse

PostSubject: Re: Another AWD sack rider from LAX   Fri Apr 01, 2011 5:45 pm

LegaSTi wrote:
thats a clean dsm. welcome!
sad thing is i wish it was cleaner lol.
Back to top Go down
Mclovin23
Legit
avatar

Posts : 2141
Join date : 2010-01-26
Age : 28
Location : Woodstock, GA

PostSubject: Re: Another AWD sack rider from LAX   Fri Apr 01, 2011 5:59 pm

nice car. welcome

_________________
EVERYONE CAN GO FUCK THEMSELVES!!!!
Back to top Go down
MikeyT
Legit
avatar

Posts : 3170
Join date : 2010-01-27
Location : Madison

PostSubject: Re: Another AWD sack rider from LAX   Fri Apr 01, 2011 6:13 pm

Welcome to the site. Cool looking car.

Mike

_________________
if it is an old archaic mopar... I be interested [/color]
Back to top Go down
kp116
Legit
avatar

Posts : 864
Join date : 2010-05-31
Location : Janesville

PostSubject: Re: Another AWD sack rider from LAX   Fri Apr 01, 2011 6:33 pm

Welcome!
Back to top Go down
2jz-U-Ltr
Admin
avatar

Posts : 4293
Join date : 2010-03-08

PostSubject: Re: Another AWD sack rider from LAX   Fri Apr 01, 2011 6:33 pm

Welcome over.



Hope to see you out there.
Back to top Go down
Disgustang
Legit
avatar

Posts : 4589
Join date : 2010-01-26
Age : 38

PostSubject: Re: Another AWD sack rider from LAX   Fri Apr 01, 2011 6:37 pm

Hey nice car
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Another AWD sack rider from LAX   Fri Apr 01, 2011 7:27 pm

With all these LAX guys signing up, one of them has to be the psycho pushing all the drunk college kids in the river.

Hence why I never go west of 3rd street when visiting that town. And I can't swim.




Welcome.
Back to top Go down
Guest
Guest



PostSubject: Re: Another AWD sack rider from LAX   Fri Apr 01, 2011 7:49 pm

moparkid wrote:
With all these LAX guys signing up, one of them has to be the psycho pushing all the drunk college kids in the river.

Hence why I never go west of 3rd street when visiting that town. And I can't swim.




Welcome.


Smilely face gang!


Welcome
Back to top Go down
bigbird94
Legit
avatar

Posts : 824
Join date : 2010-09-26
Age : 26
Location : Waupun

PostSubject: Re: Another AWD sack rider from LAX   Fri Apr 01, 2011 10:26 pm

Awesome car. Welcome.

_________________
Black by popular demand.
Back to top Go down
t0nyb0l0gna91
Legit


Posts : 811
Join date : 2010-01-26
Age : 26

PostSubject: Re: Another AWD sack rider from LAX   Sat Apr 02, 2011 1:40 am

Peaches wrote:
Welcome over.



Hope to see you out there.

Damn stealin coreys sayings lol
Back to top Go down
Mclovin23
Legit
avatar

Posts : 2141
Join date : 2010-01-26
Age : 28
Location : Woodstock, GA

PostSubject: Re: Another AWD sack rider from LAX   Sat Apr 02, 2011 9:49 am

LegaSTi wrote:
Peaches wrote:
Welcome over.



Hope to see you out there.

Damn stealin coreys sayings lol


alright fuck holes. ive searched the entire forums intros and only 2 times did i say anything close to that and the most recent was february 1st 2010. if you paid attention over 95 % of my posts are "welcome to the site."

anything else i need to clear up. lol

_________________
EVERYONE CAN GO FUCK THEMSELVES!!!!
Back to top Go down
HoosierDaddy
Legit


Posts : 3475
Join date : 2010-08-09

PostSubject: Re: Another AWD sack rider from LAX   Sat Apr 02, 2011 9:51 am

jees all of this over a couple of sack riders.



any ways ..


as corey would say ,, WELCOME OVER!
Back to top Go down
Mclovin23
Legit
avatar

Posts : 2141
Join date : 2010-01-26
Age : 28
Location : Woodstock, GA

PostSubject: Re: Another AWD sack rider from LAX   Sat Apr 02, 2011 9:55 am

I'll admit i a have said that about a dozen times lol but its usually people from other forums so its relevant

_________________
EVERYONE CAN GO FUCK THEMSELVES!!!!
Back to top Go down
MikeyT
Legit
avatar

Posts : 3170
Join date : 2010-01-27
Location : Madison

PostSubject: Re: Another AWD sack rider from LAX   Sat Apr 02, 2011 12:21 pm

Mclovin23 wrote:
LegaSTi wrote:
Peaches wrote:
Welcome over.



Hope to see you out there.

Damn stealin coreys sayings lol


alright fuck holes. ive searched the entire forums intros and only 2 times did i say anything close to that and the most recent was february 1st 2010. if you paid attention over 95 % of my posts are "welcome to the site."

anything else i need to clear up. lol

Lol! Corey, Not only are you denying that you say that, but now your ripping my intro post too! I tell you some people's children.

Mike

_________________
if it is an old archaic mopar... I be interested [/color]
Back to top Go down
dragonov_elite

avatar

Posts : 27
Join date : 2011-03-24
Location : La Crosse

PostSubject: Re: Another AWD sack rider from LAX   Sat Apr 02, 2011 12:26 pm

Thanks guys for all the interesting welcomes lol.
Back to top Go down
tim85851
Legit
avatar

Posts : 926
Join date : 2010-01-26

PostSubject: Re: Another AWD sack rider from LAX   Sat Apr 02, 2011 4:13 pm

welcome

_________________
Team V8 Slayer

I DRINK V8.

Back to top Go down
LOLZFWD

avatar

Posts : 32
Join date : 2011-03-24

PostSubject: Re: Another AWD sack rider from LAX   Sat Apr 02, 2011 7:28 pm

damn Holset h1c ahh?? runnin a detroit in that dsm er what!? lmao weight lift

Jay says ur AM fittings and hoses are sick for that beast, i wanna check them out. Gunna have that thing tuned up and ready to break for automotions this year?
Back to top Go down
dragonov_elite

avatar

Posts : 27
Join date : 2011-03-24
Location : La Crosse

PostSubject: Re: Another AWD sack rider from LAX   Sun Apr 03, 2011 2:02 am

LOLZFWD wrote:
damn Holset h1c ahh?? runnin a detroit in that dsm er what!? lmao weight lift

Jay says ur AM fittings and hoses are sick for that beast, i wanna check them out. Gunna have that thing tuned up and ready to break for automotions this year?

I am damn well hoping its gonna be done before then lol.
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Another AWD sack rider from LAX   

Back to top Go down
 
Another AWD sack rider from LAX
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» xr rider for years,new to the forum
» Rider Training....had any??
» A fellow BMW rider - I wish her well!
» My Red Rider Project
» Rnickeymouse Motorcycle Rider 'Skills' Videos (bad link fixed)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Wisconsin Street and Track :: General :: Introductions-
Jump to: