HomePortalRegisterLog in

Share | 
 

 Hello again

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Vanilla Gorilla
Legit


Posts : 283
Join date : 2010-06-01
Age : 28
Location : Janesville Sucka!

PostSubject: Hello again   Sun Dec 16, 2012 11:13 pm

Hey guys. Heard some people actually raced this year so thougt I'd get back on. Didn't know my name still worked lol. Saw some of you the other weekend, raced Mike's evo this year (sorta) . I'm here to race and set shit up, shit will be talked and hopefully I find a reason to come up there and do some small money shit. FUCK YEAH RACING WHAT!!!!!


Dylan

_________________


Proud member of FUCK YEAH RACING!!!!! Bring yo money!
Back to top Go down
Disgustang
Legit
avatar

Posts : 4589
Join date : 2010-01-26
Age : 38

PostSubject: Re: Hello again   Sun Dec 16, 2012 11:16 pm

Welcome again.
Back to top Go down
MikeyT
Legit
avatar

Posts : 3170
Join date : 2010-01-27
Location : Madison

PostSubject: Re: Hello again   Sun Dec 16, 2012 11:50 pm

Yup, welcome back to the site. Dylan's a good dude. He knows his mopars as well

Mike

_________________
if it is an old archaic mopar... I be interested [/color]
Back to top Go down
Vanilla Gorilla
Legit


Posts : 283
Join date : 2010-06-01
Age : 28
Location : Janesville Sucka!

PostSubject: Re: Hello again   Mon Dec 17, 2012 12:21 am

MikeyT wrote:
Yup, welcome back to the site. Dylan's a good dude. He knows his mopars as well

Mike

Pfffft, IDK shit! Where's the video of me gettin popped by an LS1 at? I suck at this stuff guys, don't believe the hype! Just a "Rock Co. Redneck"

_________________


Proud member of FUCK YEAH RACING!!!!! Bring yo money!
Back to top Go down
supersayianjim
Legit
avatar

Posts : 90
Join date : 2011-07-15
Age : 35
Location : saint joseph m.o.

PostSubject: Re: Hello again   Mon Dec 17, 2012 3:27 pm

welcome

_________________
--nissan s13 rb25det-350whp/308 tq- made on a shitty street tune
-1994 sc400 1jz holset hx40/3" ic pipe-exhaust/adj fpr
-1996 toyota corolla mt5-The daily

-my rb build-
http://www.240sxforums.com/forums/rb-tech/118679-project-s-rb.html
-My sc build-
http://www.clublexus.com/forums/build-threads/518726-project-soarer.html
Back to top Go down
soulcrusher
Legit
avatar

Posts : 42
Join date : 2012-12-19
Age : 48
Location : you know

PostSubject: Re: Hello again   Wed Dec 19, 2012 7:12 am

Back to top Go down
408 4 Eye
Legit
avatar

Posts : 1689
Join date : 2010-05-05
Age : 41
Location : De Forest

PostSubject: Re: Hello again   Wed Dec 19, 2012 9:13 pm

Howdy!
Back to top Go down
Vanilla Gorilla
Legit


Posts : 283
Join date : 2010-06-01
Age : 28
Location : Janesville Sucka!

PostSubject: Re: Hello again   Thu Dec 20, 2012 4:15 am

408 4 Eye wrote:
Howdy!

Ello, you have a lane btw. $100 good?

_________________


Proud member of FUCK YEAH RACING!!!!! Bring yo money!
Back to top Go down
408 4 Eye
Legit
avatar

Posts : 1689
Join date : 2010-05-05
Age : 41
Location : De Forest

PostSubject: Re: Hello again   Thu Dec 20, 2012 10:47 am

Vanilla Gorilla wrote:
408 4 Eye wrote:
Howdy!

Ello, you have a lane btw. $100 good?
Maybe
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Hello again   

Back to top Go down
 
Hello again
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Wisconsin Street and Track :: General :: Introductions-
Jump to: